Posts by tobsxdlol
Learn more about this change here.
For help regarding Aternos, we recommend you to visit our support center.
-
-
-
Besser als garnichts. Denke immer daran die Welt nach dem Spielen zu downloaden. MfG tobsxdlol
-
Würde ich umziehen. Ist zwar bissl asozial aber: was wäre wenn wir Krieg in Deutschland hätten?
-
Eins mehr als die Hälfte der Hälfte von 100
-
-
But than please use a board with tapatalk support!
-
Bitte poste den link zu dev.bukkit.org
-
JA, das ist echt blöd
-
Yes. Nobody needs a newer board because nobody interests that we have a old board. This board is great. Is has Tapatalk and looks great. The new is with a horrible white and it's difficult to find the right under board. And it HASN'T tapatalk that's too bad.
-
Man kann spenden.
Eine email mit PayPal Betrag also Nummer an [email protected] wenn ich mich recht erinnere.@goldzora bitte korrigieren wenns falsch ist :). MfG tobsxdlol -
No, but nobody can see that you have more than 1 account. But psssssst

-
-
Waren wir in 2004 höhö. Spaß dann würde ich bei einigen Dingen richtig failen. Was wäre wenns Facebook nicht gäbe?
-
Am besten Tetris. Ne ehrlich fände ich gut
-
Please read the faq. " Q: Can you add Essentials GroupManager?
A: No, we can't add Essentials GroupManager, because the plugin is not available at http://dev.bukkit.org. We only can add plugins, which are available at http://dev.bukkit.org, because we use an API, which gives us the possibility to implement the plugins to our system. Such an API isn't available at other sources often times.".
Tobsxdlol -
46.#offtopic phillip bist du wieder supporter
-
Goldzora manche denken da an Kr! Eg und so... Nja. Dillogamer dann wäre ich glücklich den wegen den ihrer schei** konnte ich ne Geburtstagsfeier von nem Freund vergessen. Wäre wäre wenn euer Haus gerade brennt?
-
-
Es sind Ferien ich denke das normalisiert sich in der Schulzeit wieder